Tårta, bastustolar och montering

Kom precis hem från Papi som fyllt år idag. Jag och D med sambos gick ihop och köpte en bastustol. Ingen bastulav som jag först trodde det hette.. Haha.. Stackars killen där inne på lagret, måste trott jag varit galen där jag bråkade på om att jag ville ha en bastulav som visade sig vara hela sitsen!! Menmen,  tack och lov så gillade han den, bastustolen, och eftersom att jag vet att min pappa är väldigt svårflörtad med presenter så VET jag att han gillade den, det såg man långa vägar. Faktum är att han på direkten ringde och skröt till T om vad han fått, hah, då är det bra!

Blev dock ingen skinnjacka idag. Inte det här året heller verkar det som. Hade missuppfattat tjejerna om modellen som jag söker så jag blev dunderlycklig att dom sa att den som jag letade efter fanns i Luleå. Men men, ack och ve! Fyra års väntan och längtan räckte tydligen inte, krävs mer för att få tag på den där PERFEKTA modellen som jag VET finns. Någonstans.. Kanske om några år, eller så.. *Dålig karma månne?*

Men men, nu är det hur som helst montering som står på shemat. Ska börja knota igenom och ställa iordning här så mycket som jag bara hinner innan ögonen slocknar. Är bokstavligen helt slut i kroppen, måste dricka mycket te så jag inte blir sjuk till i helgen..!! Vill ju som inte missa....OOOPS, där var jag nära att avslöja, HAHA ;) ;) ;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0