Tack och lov så finns det en morgondag !

Det här är en sån där dag då det känns som att man hunnit med allt i hela världen, men när man tänker efter lite närmare inser man hur mycket man missat.
Till exempel, jag har hunnit fixat klart i vardagsrummet , men inte varit ner på stan och köpt växter. Jag har läst lite på min svenska-bok, men glömt att gå in på bibloteket för att hyra en bok till bokcirkeln vi ska ha imorrn. Jag har hunnit vara på barnkalas men ingen fotning i vattnet som det var tal om, vad som nu hände med den (?) Hah!
Nu måste jag dock begrava mig i bokens värld än en gång, om jag dvs ska hinna läsa ut båda böckerna.. Annars hade jag ju kunnat ta en kopp te och mysa ner mig i mitt nya vardagsrum.. Men men, det kommer jag nog också hinna med så småningom. Kanske söndag? Fast då kommer jag nog inte uppskatta det så mycket ^^ Hah, NU läsa. Gonatt på er alla ! :)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0