Snabba cash

Boken avklarad. Ser fram emot filmen, har mycket höga förväntningar! Dock så kändes slutet lite tamt. Inte direkt en bok jag brukar fastna för, men trots det känner jag att jag måste besöka biblioteket för att låna uppföljaren "Aldrig fucka upp". Måste måste måste !

Ikväll blir det hur som helst myskväll. På D:s initiativ till och med! Tidigare så stormade han in med en packe ved och förklarade att vi skulle elda i eldstaden och se film och bara allmänt mysa ner oss. Och det värsta är att jag blev förvånad! "ja, men vi har inte varit med varandra så mycket de senaste veckorna. och det vill jag gottgöra ikväll." Han är så söt! :) Så nu blir det dubbelcheckning av brandvarnarens batterier och bunkra upp med ljus och popcorn. Ses imorrn! ;p

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0