Modelljobb, bad och VMA !

Den här dagen har bokstavligen varit full med upplevelser! Först så hade vi produktfotografering på skolan, någorlunda kul. Det mesta vi gjorde var att övertala F att skjutsaoss till myggan. Och gentleman som han är borde man väl kanske säga så fick jag mig en kycklingtoast 2 till lunch - MM Mm mm!

Efter skolan var det bara raka vägen hem, duscha och mentalt förbereda sig på att bada i bjumis. Och vad kan jag säga? - Jag fryser fortfarande! Dock så hann vi inte med så många bilder innan vi inser att det regnar, dock så var vi hurtiga och fotade ett tag till - när man ändå fryser så spelar det ingen roll liksom - men då börjar det av någon jävla anledning att hadla så jag och J springer upp och gömmer oss i ett skul. Där inser vi att vi glömt skorna på stranden..

Väl hemma så häller jag upp ett kokhett bad och unnar mig lite choklad, detta visar sig inte vara en bra kombination. Men det vet man ju aldrig försn efteråt. Dock så kunde jag inte ligga och kurra mig nå länge innan jag var tvungen att hoppa på hojjen och bayka ner till samhället för att dels träffa släkten och dels umgås med flickorna framför vilda VMA ! :D

Nu är jag dock hemma och får för första gången på väldigt länge se min man under kvällstid. Känns annorlunda,,, Dock så ska ja ta vara på tiden - HEJDÅ ! :F

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0