IKEA

Sådärja, eftersom att förra svängen aldrig blev av så erbjöd sig pappa att han och jag skulle fara idag. Och klart som tusan så tackade jag fort ja till erbjudanet så han inte skulle hinna ändra sig. Dock så insåg han nog allvaret redan när dörrarna öppnades och jag blev på det där fantastiska humöret som jag bara kan bli på när jag får spendera pengar på IKEA. Dock så var han inte mycket till hjälp, utan satt mest och väntade på mig, antingen i cafeterian eller utanför, vid kassorna. Men men, det gör ingenting. Och eftersom att jag är så smidig så lyckades jag släpa runt på två vagnar varor runt hela butiken - heeelt själv. :) A women gotta do what a women gotta do liksom ;D
Och det bästa av allt var att jag inte fick någon panik i kassan när jag såg beloppet! Vissa skulle nog troligtvis se det som att jag vore 42oo kr fattigare, dock så väljer jag att tolka det som att jag är 42oo kr rikare i möbelväg ;D Och det rockar! Längtar till nästa sväng, råkades glömma köpa några småsaker bara som en ursäkt för att få komma tillbaka.. :)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0