torrboll..månne?

Blev just erbjuden gratis dricka och skjuts till Boden, (ni vet Boden cruising..) men jag tackade nej. Har en förskräcklig huvudvärk, vilket kommer i rättan tid då D tog min allra sista huvudvärkstablett tidigare idag.. Men men, det är så det kan gå ibland.
Hah, nu på senare tid har jag börjat känna mig så förskräckligt gammal! Tänk, då man var ung och pigg, inte fan tackade man nej till att fara ut en kväll med vännerna! Gu nej, även om man så led av den värsta formen av förkylning så tänkte man bara "det renar!", nu? "Hm, huvudvärk + hög musik, fulla personer och trängandes i bilar...Njaaa, skulle inte tro det." Torrboll? Svar: JA!

Men men, det ska det hur som helst bli ändring på så fort jag får lite kosing in på kontot, då är jag tillbaka ute på dansgolvet igen må jag lova ;D Men tills dess verkar det som att ni får roa er utan mig. Tyvärr.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0